در انجام مأموریت خود و در تعامل با مخاطبین اعم از مشتریان، همکاران و کارکنان شرکت، ما ۵ اصل را رعایت خواهیم کرد.
این ۵ اصل به ما میگوید که چگونه فکر کنیم، عمل کنیم و با یکدیگر رفتار کنیم. این ارزشهای محوری به مثابه یک چک لیست برای انجام فعالیتهای روزانه خواهد بود.
حضوری فراتر از ۱۰۰ سال در صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی نشان از جدیت ما در این حوزه است. در طول این مدت همواره کسب رضایت مشتری و تحویل یک محصول در قالب ارزش پیشنهادی اولویت ما بوده است.
دستیابی به هر فناوری، در هر نقطه از دنیا، حتی اگر دور از دسترس به نظر میرسید برای ما در اولویت قرار داشته است.
تجربه کاری و پشتوانه تولید به ما این امکان را میدهد که طیف وسیعی از محصولات در این حوزه را تولید و در اختیار مشتریانمان قرار دهیم.
در این فرآیند هر آنچه که اولویت مشتریان است اولویت ما نیز خواهد بود.
“با کیفیت ترین محصولات ، با استفاده از تکنیک های سوئیسی.”
به عنوان یک مشتری شما میتوانید تجربه خوب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و برای خود امکان کسب درآمد به وجود آورید. در این مسیر چه به عنوان مصرف کننده و چه به عنوان همکار با ما همراه باشید؛ ماموریت ما فراهم آوری خواستههای شما است.
مشتریان: ماموریت ما در قبال مشتریان، دسترسی راحت و آسان به محصول با کیفیت، نوآورانه و مقرون به صرفه، همراه با افزایش دانش و یادگیری نسبت به آنچه استفاده میکنید تعریف شده است.
تجربه خوب شما اولویت برنامههای کاری ما خواهد بود و برای این منظور هر ابزاری که ما را به این هدف برساند و اگرچه دور از دسترس باشد گردآوری خواهیم کرد.